• Oferta
  • Sklep
  • Blog
  • Konkursy
  • Regulamin
Reklama internetowa, szkolenia, wydawnictwo - Chełm (Lubelskie)
  • Oferta
  • Sklep
  • Blog
  • Konkursy
  • Regulamin

Blog biznesowy

Czesława Kraśnianin

KLASYFIKACJA OGÓLNA PRODUKTÓW- c.d.

Produkty nabywane na użytek producentów, pośredników i innych przedsiębiorstw usługowych, agencji i organizacji działających nie dla zysku nazywamy produktami przemysłowymi, ze względu na powiązanie z przemysłem i masowy rozmiar ich zakupów. Produkty przemysłowe służą do wytworzenia innych produktów, umożliwiają świadczenie Więcej…

Z Czesława Kraśnianin, 6 miesięcy5 miesięcy przed
Czesława Kraśnianin

Klasyfikacja Ogólna Produktów

W tym artykule skupię na zagadnieniu, jakim jest Klasyfikacja ogólna produktów. Produkt może być oferowany na rynku w postaci dobra materialnego, usługi, idei lub ich kombinacji. Dobro jest rzeczą fizyczną, którą można zobaczyć i dotknąć. Gdy wchodzimy w jego posiadanie Więcej…

Z Czesława Kraśnianin, 6 miesięcy6 miesięcy przed
Czesława Kraśnianin

PODSTAWY ANALIZY WSKAŻNIKOWEJ- c.d

Analiza wskażnikowa- musimy wiedzieć, czy otrzymane wartości są pozytywne czy negatywne. Wielkości planistyczne- jeżeli rozpoczynamy działalność mamy pewne oczekiwania względem tej działalności. Analizujemy, czy będzie nam się opłacać. Na końcu roku finansowego przygotowujemy sprawozdanie finansowe, analizujemy, czy jest ono na Więcej…

Z Czesława Kraśnianin, 7 miesięcy6 miesięcy przed
Czesława Kraśnianin

PODSTAWY ANALIZY WSKAŻNIKOWEJ

Analiza wskażnikowa jest jednym z głównych instrumentów zarządzania finansami przedsiębiorstwa. Pozwala ona określić kondycję finansową firmy i na tej podstawie podjąć decyzję. Metoda ta sprowadza się do obliczenia szeregu relacji między wielkościami występującymi w bilansie oraz rachunku zysków i strat. Więcej…

Z Czesława Kraśnianin, 7 miesięcy7 miesięcy przed
Czesława Kraśnianin

Przedsiębiorstwo- c.d

Cenę ustalamy w odpowiedniej relacji do cen towarów konkurujących z oferowanym produktem z uwzględnieniem różnic jakościowych, stopnia nowoczesności wyrobu, estetyki, funkcjonalności. Cena powinna rozszerzać popyt a nie dostosowywać się do jego istniejącego poziomu. Marketing obejmuje także proces dystrybucji, tzn. sposobu Więcej…

Z Czesława Kraśnianin, 7 miesięcy7 miesięcy przed

Nawigacja po wpisach

Poprzedni 1 2 3 … 39 Następny
Meta
  • Zarejestruj się
  • Zaloguj się
  • Kanał wpisów
  • Kanał komentarzy
  • WordPress.org
Najnowsze komentarze
    Tagi
    biznes
    Kategorie
    Archiwa
    • Wrzesień 2020
    • Sierpień 2020
    • Lipiec 2020
    • Czerwiec 2020
    • Maj 2020
    • Marzec 2020
    • Luty 2020
    • Styczeń 2020
    • Grudzień 2019
    • Listopad 2019
    • Sierpień 2019
    • Oferta
    • Sklep
    • Blog
    • Konkursy
    • Regulamin
    Hestia | Stworzone przez ThemeIsle

    Strona w fazie testowej! Zamknij