Ostatnio nie mieliśmy żadnych spotkań. Dlatego zdecydowałem, że sam wezmę się za dokument gry. Jest kilka spraw to uzgodnienia na poziomie gameplaya i oczywiście szczegóły gry. Sławek zaznaczył parę rzeczy, ale nie miałem ostatnio pomysłów. Miałem też sporo pracy.
Więc co zmieniłem dzisiaj?
- Miasta na wzór Heroes, czy Civilization, ale bez ekranów, tylko sam interfejs
- Można przegrać wiele razy. Należy niszczyć świątynie. One regenerują herosa.
- Jedna wersja językowa (gra po angielsku), aby nie komplikować. Bardziej skupimy się na klimacie i wartości rozrywkowej.
- 3 frakcje – ludzie, zombie i obcy
- Gra na dużej arenie – na wzór Dota
- Wiele trybów gry i gra na czas. Realizacja zadań i misji pobocznych. Zbieranie bonusów i punktów za styl gry.
- Rozgrywka trwa około godzinę, może dwie. Podobnie jak w Heroes. Więc będzie dosyć skomplikowana.
- Powstanie około 50 przedmiotów, 50 postaci, 50 interfejs i otoczenie, 50 skille
- Reklama na Fb, Ytb, media społecznościowe, blog, influencerzy, Steam (zobaczymy jaki będzie budżet)
- Losowo czarne dziury w grze, które oddziałują na obiekty
- Magiczne technologie – np. ludzie nie muszą jeść, ale wchodzą do dziwnych kapsuł, aby się doładować, ciekawe skille
Jak widać jest sporo nowości. Jednak to jeszcze będzie do przemyślenia.
To tak na pierwszy rzut co przyszło mi do głowy. Na pewno trzeba zaplanować interfejs. No i jak będą działać miasta na otoczenie itp. Tryby gry skopiujemy z Cybergia: Arena. To w końcu podobna gra, ale na naszej grafice i z paroma zmianami….
Do końca roku powinno być jasne jak to będzie wyglądać. Jednak nie gwarantuje, że gra będzie 1:1. Przewiduje się testy i zmiany. We wrześniu będą pierwsze testy. Liczę na was!
Odpowiedz