loader image

Cybergia: Arena sprawa jest jasna – muszę już montować i nie wymyślać nowych pomysłów… Od poniedziałku startuję pionowo na bieżni. Do końca miesiąca dobrze byłoby skończyć. Jednak pewnie będzie jakieś opóźnienie. Mam nadzieję, że niewielkie. Gra będzie poprawiana co jakiś czas. Więc Twój zakup ewoluuje.


Ale przejdźmy do drugiego, większego projektu… Cybergia: Wyzwanie! Tak, nowa nazwa ze względu na nowe postanowienia.


Co nowego do rozważenia na kolejnym spotkaniu ze Sławkiem? Między innymi:

– nowa nazwa

– komiks między misjami z zabawnymi wstawkami

– należy zdecydować o misjach pobocznych i głównych

– należy wybrać ilość czarów i potworów

– decyzja jakie bonusy dają budowle

– ile tur na misję?- inteligencja przeciwnika

– ile wytrzymałości ma świątynia i inne obiekty

– ulepszenia budowli i co dają

– dopracować system zbierania dusz

– zdecydować jak długa będzie gra


Jeśli natomiast chodzi o Cybergia: Arena… Pracuję aktualnie nad systemem państwa i nad mapą potyczki. Do wymyślenia również system akcji i budowli. Ale pewnie coś skopiuję. Jest mało czasu, gra będzie surowa. Ale po jakimś czasie na pewno wiele zyska. Na pewno trzeba będzie dopracować system misji i statystyk. Sama mechanika gry i balans to kwestia na wiele godzin. Zobaczymy, czy dam radę. Jeśli gra będzie udana prawdopodobnie powstanie edytor map i może jakiś system potyczek online. Ale ciągle szukamy programisty – pomocnika.


Są jeszcze inne sprawy, o których na razie nie pisałem. Ale wydaje mi się, że widać jak rozwijają się te gry. W dobrym kierunku, ale czas i brak wsparcia może być przeszkodą!


Co jeszcze chcę wam przekazać? Rozważam zrobienie kolejnych edycji moich dwóch pierwszych gier – Epic AdventureEpic Cosmos. Po prostu je rozbudować i zaprezentować w nowej szacie graficznej. Temat taki sam, ale w lepszej oprawie i więcej możliwości. Myślę, że warto?


Łukasz Grodzki

Przedsiębiorca, pisarz, artysta. Raper i malarz. Zainteresowany rozwojem osobistym i biznesem w Internecie, i nie tylko. Lubię filmy dokumentalne i osiąganie celów. Chcę tworzyć najlepsze gry komputerowe!

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Avatar placeholder

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *