loader image
  1. Określ imię, wybierz publiczność, zbadaj potrzeby, powiedz jak im pomożesz, określ bonusy
  2. Zaproś swoich klientów do działań marketingowych
  3. Dostarcz cenne informacje
  4. Pytaj o opinię swoich fanów
  5. Pomyśl o interakcjach z fanami
  6. Daj informacje, aby mogli Cię polecać
  7. Używaj filtrów w Instagramie
  8. Prześlij zdjęcie na swój Instagram od innych użytkowników (poprzez naciśnięcie i przytrzymanie home + sleep/wake na iOS lub power + volume na Android)

Łukasz Grodzki

Przedsiębiorca, pisarz, artysta. Raper i malarz. Zainteresowany rozwojem osobistym i biznesem w Internecie, i nie tylko. Lubię filmy dokumentalne i osiąganie celów. Chcę tworzyć najlepsze gry komputerowe!

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Avatar placeholder

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *